Tipseri.com este unul dintre cele mai complete siteuri de pariuri din Romania la ora actuala. Va punem la dispozitie strategii si sisteme profesioniste pentru ca dvs sa aveti un profit cat mai mare.
Zilnic tipsterii nostri profesionisti va pun la dispozitie biletul zilei, o sursa sigura de castig. Pentru pariorii care vor sa fie la curent cu scorurile din fotbal, tenis sau baschet. Astfel, va oferim rezultate live fotbal, rezultate live tenis, rezultate live baschet, rezultate live rugby, , etc.
Prin simplul fapt ca ne vizitati siteul beneficiati de bonusuri uriase. Casele de pariuri va ofera bonusuri de 100% din sumele depuse numai pentru faptul ca le alegeti ca destinatii de pariuri online.
Va punem la dispozitie cote, clasamente, descrierea handicapului asiatic un ghid special pentru incepatori. sunt descrise elaborat, cu informatii reale si updatate saptamanal. Pariurile sunt o sursa de castig daca sunt tratate cu atentie si seriozitate.
Pentru asta incercam sa va ajutam sa treceti peste emotiile cauzate de un castig sau de o pierdere si sa pariati constant cu aceasi precizie castigatoare.
Forumul site-ului nostru va pune in contact cu comuniattea de pariori romani, despre care trebuie sa stiti ca in plan international conteaza destul de mult Va dorim mult succes in plasarea pariurilor! Puteti vizita site-ul aici!
Tags: rezultate live, cote luni, cote marti, cote miercuri, cote joi, cote vineri, cote sambata, cote duminica, predictii fotbal, predictii , livescore , football livescore , tennis livescore , rezultate in direct , biletul zilei , Pariul Live, Pariul Sigur, Bonusuri, download muzica, download filme, download mp3, muzica, Predictii Fotbal, Predictii, Referate Scolare, Muzica, Pariuri Sportive, Pariuri Online, Case de Pariuri, Pariuri, Biletul Zilei , Predictii Sportive, Biletul Zilei, Clasamente, Pariuri Sportive, Clasamente Fotbal, Rezultate Live Fotbal , rezultate live tenis , rezultate live hochei , rezultate live baschet , rezultate live handbal , rezultate live nfl , rezultate live rugby . Biletul zilei , sistemul martingale , planul miza , sfaturile noastre , criteriul kelly .
duminică, 15 martie 2009
Perjovschi vrea să deseneze exteriorul avionului unui colecţionar american
Perjovschi a început prin a-şi prezenta parcursul din ’88 până azi, de la desen poetic la desen politic, pe diferite suporturi, geam (implicit pe cerul de deasupra Tamisei, la Tate Modern, anul trecut), pe jos cu creta, pe pereţii de la Arsenale, la Bienala de la Veneţia de anul acesta (puteau fi luate chiar pe haine de vizitatori), pe pereţii unei galerii din Tribeca, New York, în 1995 (când a şters, la final, cu guma tot ce a desenat) sau pe pereţii şi tavanul MoMa, anul acesta, într-un performance care a durat trei săptămâni.
Ce ni s-a reamintit că face Perjovschi? Desenează performativ (cu spectatori, care dau feedback, îi ”curează” lucrarea, “creează un soi de coregrafie”, cum îi place să spună) comentarii despre viaţa politică şi socială şi despre viaţa sa în acel moment.
Contextele se schimbă. De fiecare dată e un spaţiu nou de umplut. Pentru asta se informează din presa locului respectiv. E interesat de stereotipuri. Deşi lucrează întâi în careneţel şi apoi începe performanţa, nu are schemă de compoziţie, ci de subiecte.
Desenele cresc şi descresc (fie că sunt văruite cu gri ca la MoMa, fie că se şterg) şi în general nu mai rămân decât careneţelul şi câteva fotografii. Rar stă un zid desenat luni, sau chiar ani. Planuri de viitor, de desenat exteriorul unui avion al unui colecţionar american.
“Fixarea” “efemerului”
Marţi, Perjovschi şi-a mai performat o dată fixarea artei sale efemere în memoria spectatorului său (şi poate chiar a spectatorului român, el însuşi declarând că, “traumatizat de felul în care realitatea internă nu se pupă deloc cu cel externă”, încearcă să-şi marcheze, astfel, prezenţa într-un context artistic & socio-politic românesc, pe care nu s-a mai focusat în ultima vreme, excepţie făcând revista 22, galeria Protocol din Cluj, care se desfinţează după expoziţia lui şi un perete de la Centrul Naţional al Dansului din Bucureşti).
Deşi clar nu e vorba numai despre teritoriul mental autohton, cât despre o punere în discuţie a exact ceea ce-i este propriu, „brand-ul” lui (ştergerea şi efemerul), nu atât pentru a-l nega şi a fixa, cât pentru a găsi alte resurse care prin acumulare să(-l) conducă spre altceva, numai el poate şti exact ce.
Iar dacă ştersăturile sunt parte din performanţa lui Perjovschi, tot parte sunt şi reluările de desene, insistenţa cu care îşi rememorează parcursul în prezentări putând fi doar un simptom ori o continuare, cu bună ştiinţă, într-un alt plan a acestei duble preocupări a sa - efemerul/durata, cele două mergând perfect împreună. De adăugat aici şi relaţia de tensiune dintre artist şi orice idee de memorie plus fixare a artei lui în general până la temerea că se pot detaşa, păstra şi vinde ferestre/ziduri pe care a desenat.
Runda de “arte marţiale” a propus un Perjovschi puţin în afara monologului “prezentării” obişnuite. N-a fost însă confruntat direct cu rostul practicii sale de prezenta o dată şi încă o dată arta sa care se şterge. Pe de altă parte este la fel de adevărat că multe lucruri se conştientizează mult mai clar post dezbatere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu